beter voorkomen dan genezen

U heeft géén gezondheidsklachten. Toch wilt u weten hoe uw gezondheid er voor staat. U gaat immers ook preventief naar de tandarts en met de auto naar de garage om problemen te voorkomen. U wilt geen kiespijn, niet stil komen te staan met de auto en lang goed gezond blijven. Ons Preventieconsult is uitstekend geschikt om uw gezondheid in kaart te brengen.

Bij het Preventieconsult worden u enkele korte vragen gesteld over uw algemene gezondheid, of u wel of geen belaste voorgeschiedenis, risico’s en familiegeschiedenis heeft en of u medicijnen gebruikt. U kunt uiteraard zelf ook specifieke vragen stellen over uw gezondheid.

Bij het onderzoek wordt lengte, gewicht, BMI, buikomvang, vetpercentage, bloeddruk, hartslag en zuurstofgehalte gemeten.

Bij het bloedonderzoek wordt onderzocht op cholesterol, suiker, lever, alvleesklier, nieren, bloedarmoede en ziekte of sluipende ontstekingen. Ook een uitgebreid urineonderzoek maakt deel van het Preventieconsult.

Desgewenst kan het onderzoek worden uitgebreid al naar gelang uw vragen of speciale belangstelling. Wij beschikken hiervoor over een scala aan apparatuur en mogelijkheden.

Zie hiervoor ook ons totaalonderzoek de CHECKUP.

Een tip! Maak het u gemakkelijk en neem een lijstje mee met uw specifieke vragen dan vergeet u niets en kunnen wij daarbij stil staan.

Naarmate we ouder worden nemen vitaliteit en levenskwaliteit af. Er komen steeds meer chronische aandoeningen voor. De levensstijl is ongezonder geworden door meer junkfood, overgewicht en minder beweging. Dit kost kwaliteit van leven. Door gezonder gedrag en zo nodig enige medische aanpassingen kan de vitaliteit en gezondheid langer worden gewaarborgd!  U krijgt méér zekerheid over uw gezondheid.

-/-